בין שירותינו

חייגו עוד היום

 או מלאו פרטיכם ונתאים עבורכם את הטיפול המתאים ביותר בהקדם:

073-794-77-70

שיקום הפה בתל אביב

מה דעתכם לעשות רי-סטארט לפה ולשיניים? להיפטר אחת ולתמיד מהחניכיים המדממות, משן הבינה הכואבת וכמובן להחליף את השן השבורה ולעשות משהו עם השן העקומה. נשמע לכם דמיוני? אתם כנראה לא מכירים את טרנד שיקום הפה בתל אביב.

גישה חדשה לטיפולי שיניים
פעם, מרבית רופאי השיניים נהגו לטפל בבעיה מבודדת: שן חולה ודלקתית, כתר זמני על שן שבורה או כאבי חניכיים. כל אלו טופלו בנפרד. היום הגישה ברפואת השיניים הרבה יותר הוליסטית. לכן, המרפאות המובילות לשיקום הפה בתל אביב ויתרו על ההפרדה בין רפואת שיניים טיפולית לרפואת שיניים אסתטית. עבור המטופל זאת בעיה מערכתית אחת שמציקה לו בכמה חזיתות, וזה בדיוק הערך הנוסף שמחפש היום מי שמגיע לשיקום הפה בתל אביב.
הטכנולוגיה החדשה של השתלים הדנטליים מאפשרת לרופאי השיניים לחולל פלאים. מה שבעבר נחשב למדע בדיוני הופך היום לנחלת הכלל. אין שום סיבה שגם אתם לא תסיימו עם בעיות השיניים ותצטיידו בחיוך חדש ובסט של שיניים מושלמות.

מרפאה מתקדמת לשיקום הפה
אולי זה יפתיע אתכם, אבל המרפאה המתקדמת ביותר לשיקום הפה בתל אביב, בכלל נמצאת ברמת גן. אנחנו מדברים על 'איילון, המרכז להשתלות שיניים'. המרפאה המתקדמת נמצאת במתחם הבורסה ברמת גן, 5 דקות הליכה מתחנת הרכבת סבידור מרכז בתל אביב, והיא מתמחה בביצוע טיפולי שיקום פה מורכבים מתוך אוריינטציה אסתטית (מבלי להזניח את האספקטים הרפואיים של התהליך). זה מתחיל בחדרי הטיפול והניתוח המשוכללים, בציוד האבחון המתקדם (מערך רנטגן ו-CT) וממשיך ברופאי השיניים והצוותים הפרה רפואיים המיומנים. במסגרת המרפאה פועלים כמה מהמומחים הגדולים בישראל לטיפולי שיקום פה, ולצדם פועלים גם מומחים למחלות חניכיים, טיפולי שורש ושתלים – כאן שם המשחק הוא סינרגיה. וכמובן מסתכם בצוות מקצועי שנרתם לתת את הטיפול הנכון והמקצועי ביותר לכל מטופל, כאשר כל שלב מובל על ידי המומחה הרלוונטי – ככה עושים היום שיקום הפה בת"א. 

שיקום הפה בתל אביב זה איילון, המרכז להשתלות שיניים.