בין שירותינו

חייגו עוד היום

 או מלאו פרטיכם ונתאים עבורכם את הטיפול המתאים ביותר בהקדם:

073-794-77-70

השתלת שיניים ברמת גן

עבור מי שמחפש השתלת שיניים ברמת גן יש היום כתובת מקצועית אחת מתבקשת – איילון, המרכז להשתלות שיניים. מרפאת איילון שממוקמת במתחם הבורסה ברמת גן היא ללא ספק מקום מושלם עבור כל מי ששוקל לעבור השתלת שיניים בר"ג. זה מתחיל במיקום המרכזי שמאוד נוח להגעה, הן למי שמגיע באמצעות הרכב הפרטי (שפע של חניונים בסביבה) והן עבור מי שבוחר להגיע ברכבת (יש מעבר ישיר לתחנת סבידור מרכז), או באמצעות תחבורה ציבורית (עשרות קווי אוטובוסים עוצרים בקרבת מתחם הבורסה);

זה ממשיך במרפאה המשוכללת עם חדרי הניתוח המתקדמים וציוד ה-CT החדשני שמאפשרים לבצע במרפאה טיפולי שיניים מורכבים באוטונומיה מוחלטת ללא תלות במכונים חיצוניים; וזה מסתכם בצוות הרופאים המיומנים שביחד יוצרים גלריה מרשימה של מומחים בתחומי רפואת שיניים כמו: מומחים לשיקום פה, מומחים לטיפולי שורש, כירורגים דנטליים וכמובן מומחים בהשתלות דנטליות. אם השתלת שיניים ברמת גן עומדת על הפרק – איילון, מרכז להשתלות שיניים, זה המקום שאתם מחפשים.

על איכות של שתלים לא מתפשרים
ויש עוד גורם חשוב שהופך את 'איילון' לבחירה המומלצת עבור כל מי שמחפש השתלת שיניים ברמת גן – השתל עצמו. יש עשרות סוגי שתלים ומאות יצרנים. חלקם מצוינים, חלקם לא כל כך. הפערים עשויים להיות עצומים, גם במחיר (אבל אל תתנו לעניין הזה לתעתע בכם) ובעיקר באיכות. שתל מאיכות נמוכה עלול לגרום לכם כאב וסבל או סתם עוגמת נפש. צריך להבין שהמרפאה או רופא השיניים הם בעצם גם "החנות" של השתלים. בדרך כלל כל מרפאה תחזיק כמה סוגי שתלים. המרפאות הטובות יחזיקו רק שתלים איכותיים, אפילו במחיר ויתור על לקוחות שמחפשים פתרון זול. מרפאת איילון היא בדיוק אחת מאותן מרפאות עלית. המומחים במרפאה בהחלט יציעו למי שמחפש השתלת שיניים בר"ג פתרונות נגישים ומשתלמים – אבל לא במחיר איכות החיים של המטופל.

אם אתם מחפשים שתלים שיהיו עמידים לאורך זמן וירגישו כמו חלק בלתי נפרד מסט השיניים הטבעי שלכם – פנו למרפאת איילון.
השתלת שיניים ברמת גן זה איילון, המרכז להשתלות שיניים.