בין שירותינו

חייגו עוד היום

 או מלאו פרטיכם ונתאים עבורכם את הטיפול המתאים ביותר בהקדם:

073-794-77-70

השתלות שיניים ברמת גן

איפה מבצעים השתלות שיניים ברמת גן? ובכן, אנחנו מבטיחים לכם שכאשר תסיימו לקרוא את הכתבה הזו תדעו את התשובה. אבל לפני זה בואו נדבר קצת על השתלות שיניים.

השתלות השיניים שינו את רפואת השיניים
אין ספק שהופעת הטכניקות להשתלות שיניים הפכה את רפואת השיניים למשהו אחר. אפשר לדמות את זה למעבר מעולם אנלוגי לעולם דיגיטלי. השתלים נותנים מענה לקשת רחבה של בעיות בשן ובחלל הפה. מהשלמת שיניים חסרות, החלפת שיניים פגומות או חולות ועד פרוצדורות מורכבות של שיקום פה. השתלים, באים להחליף מגוון שלם פתרונות מסורבלים, יקרים ולוקים בגימור האסתטי כמו כתרי זהב או שיניים תותבות מתפרקות מהדור הישן. זה, אם תרצו ההבדל העיקרי, פתרונות העבר היו חלקיים הם לא הרגישו טבעיים ולא נראו טבעיים. היום, מי שיעבור השתלות שיניים בר"ג מהר מאוד לא ירגיש הבדל בין השתל לשן הטבעית ומי שלא הכיר את מושתל השיניים הטרי הכרות מוקדמת לא ינחש שהוא עבר השתלה.

כשאנחנו מדברים על שתלים, אנחנו מתכוונים לסט שלם של פתרונות וטכניקות שפותחו בעשורים האחרונים ותוכננו לתת מענה למגוון צרכים. שתלים מתקדמים עשויים מחומרים עמידים וחזקים במיוחד, כמו זרקוניה, שמאפשרים גימור אסתטי מוקפד והתאמה מלאה של השתל הן בגוון והן בפרמטרים כמו גודל, צורה ומבנה השן.

מרפאת איילון המרכז להשתלות שיניים בר"ג
מי שמחפש מרפאות להשתלות שיניים ברמת גן, כדאי שישים לב למרפאת איילון שמשמשת one stop shop לטיפולי שיניים מתקדמים. המרפאה המשוכללת ממוקמת במתחם הבורסה ברמת גן והיתרון הגדול שלה הוא שניתן לערוך את כל התהליך תחת קורת גג אחת. מצילום הרנטגן הפנורמי בשלב האבחון, דרך טיפולי הכנה כמו הקצעת שורשים וטיפולי שורש מקדימים וכמובן – השתלות שיניים שמבוצעות על ידי כמה מהמומחים המובילים את התחום בישראל.  באיילון, המרכז להשתלות שיניים, משתמשים רק בשתלים איכותיים שעמידים לאורך שנים ומצטיינים הן בגימור האסתטי והן באספקט הפונקציונלי.

מחפשים מרפאת מומחים להשתלות שיניים ברמת גן? https://www.ayalondental.co.il