בין שירותינו

חייגו עוד היום

 או מלאו פרטיכם ונתאים עבורכם את הטיפול המתאים ביותר בהקדם:

073-794-77-70

שיקום הפה ברמת גן

תחום שיקום הפה מביא לרפואת השיניים גישה הוליסטית שמתייחסת לטיפולי שיניים כמכלול ומשלבת בין הצרכים הבריאותיים והאסתטיים אצל המטופל. המטרה היא לחדש את הפה ולבנות למטופל מערכת שיניים מושלמת. מכל אספקט שמסתכלים. לאור זה, לא צריך להתפלא שהביקוש לטיפולי שיקום הפה ברמת גן רק הולך וגובר.

מחליפים את המיקרו במקרו
אם בעבר רופאי השיניים עבדו הרבה פעמים בגישה של 'כיבוי שריפות', רפואת השיניים המודרנית רואה את חלל הפה, החניכיים, עצמות הלסת והשיניים כמכלול. היום הקשר בין מחלות חניכיים לבעיות אחרות בשיניים יותר ברור והמגמה היא להעניק טיפול מערכתי שלם ולא לבודד כל שן בנפרד. כשמוסיפים לכל זה גם את הממד האסתטי אין פלא שמתבצעים כל כך הרבה טיפולים לשיקום הפה בר"ג.

למה דווקא שיקום הפה ברמת גן? בפשטות, מרפאת השיניים המתקדמת בישראל לשתלים דנטליים וטיפולי שיקום פה נמצאת ברמת גן. אנחנו מדברים על 'איילון, מרכז להשתלות שיניים'. מרפאת איילון ממוקמת במתחם הבורסה ברמת גן שבפועל מהווה המשך ישיר לסיטי של תל אביב. כן, מרפאה איילון היא גם הבחירה של תל אביבים רבים, שכמעט בלי לשים לב שיצאו מת"א הולכים על האופציה של שיקום הפה ברמת גן.

רפואת שיניים מתקדמת
חלק ניכר מהקרדיט ל'מהפכת שיקום הפה' ניתן לייחס לטכנולוגית השתלים הדנטליים. השתלים המודרניים שנולדו כתוצאה מתהליכי פיתוח ואבולוציה של עשרות שנים מאפשרים לרופאי השיניים גמישות גדולה מאי פעם. החומרים העמידים וטכניקות ההשתלה החדשניות הופכים את ההחלטה 'לוותר על שן' ליותר פשוטה. בשונה מהעבר בו הפער בין שיניים מלאכותיות לשן הטבעית היה עצום וגרר מלחמה על כל שן, היום השד (השתל) לא נורא כל כך. תמיד מומלץ לשמור על השיניים הטבעיות ולטפל בהן, אבל רפואת השיניים המודרנית יודעת לתת פתרונות יעילים גם לחסרי שן עם נסיגת חניכיים חריפה. זה לא טריוויאלי.
אז כאשר שיקום הפה בר"ג עומד על הפרק אל תשכחו את מרפאת איילון שפועלת בשיטת one stop shop לטיפולי שיניים מתקדמים. או במילים אחרות: במרפאת איילון תמצאו את כל המומחים, חדרי הטיפול וחדרי הרנטגן תחת קורת גג אחת שמאפשרת לכם להשלים את הליך שיקום הפה באופן האפקטיבי, המהיר והמשתלם ביותר.
שיקום הפה ברמת גן זה איילון, המרכז להשתלות שיניים.