בין שירותינו

חייגו עוד היום

 או מלאו פרטיכם ונתאים עבורכם את הטיפול המתאים ביותר בהקדם:

073-794-77-70

השתלת שיניים בתל אביב

השתלים הדנטליים שינו מהיסוד את תחום רפואת השיניים ודחפו אותו לכיוון הרפואה האסתטית. אם בעבר רפואת שיניים אסתטית ידעה להציע רק מספר מוגבל של פתרונות, הרי שהיום, בעידן השתלים, אפשר בקלות יחסית לעצב מחדש את כל הפה. אז מה הפלא שהשתלת שיניים בתל אביב הפכה לטרנד חם. העובדה שבעיר ובסביבתה מרוכזות כמה מרפאות מובילות לשיקום פה ולרפואת שיניים אסתטית, הפכה את 'השתלת שיניים בתל אביב' למונח שגור בכל רחבי הארץ.

מרפאת שיניים ייחודית
זה קצת אירוני, אבל אחת המרפאות המובילות עבור מי שפונה להשתלת שיניים בת"א, נמצאת בכלל בשטח המוניציפלי של רמת גן. אנחנו מתכוונים ל'איילון, מרכז להשתלות שינים'. כמו ששמה מרמז, מרפאת 'איילון' ממוקמת במגדל יוקרתי הצופה על האיילון – במתחם הבורסה של רמת גן. באופן מעשי, אין הבדל בין מתחם הבורסה ברמת גן לאזור הסיטי החדש של תל אביב. מדובר ברצף אורבאני אחד שמרכיב את מרכז העסקים של ישראל. כך מי שמגיע מצפון הארץ או דרומה ורוצה להגשים לעצמו את הפנטזיה של 'השתלת שיניים בתל אביב', יורד בתחנת הרכבת סבידור מרכז (בתל אביב) יוצא מהתחנה באמצעות גשר הולכי הרגל שמוביל אותו ישר למתחם הבורסה, ואחרי חמש דקות הוא מוצא את עצמו במרפאת איילון. המרפאה עצמה היא אחת המרפאות המתקדמות בישראל. המרפאה מצוידת בחדרי טיפול וניתוח משוכללים, בחדר רנטגן חדשני עם מכשיר דימות CT חדשני וייעודי לסריקת חלל הפה והשיניים; צוות הרופאים המומחים שלה כולל מומחים לטיפולי שורש, מומחים לשיקום פה ומומחים לרפואת שיניים אסתטית – כולם עובדים יחד בשיתוף פעולה שמאפשר ביצוע יעיל ומהיר של טיפולי שיניים אסתטיים.

לא רק אסתטיקה
רוב האנשים שעוברים השתלת שיניים בת"א מגיעים לכך בגלל הפן האסתטי של הטיפול, אבל חשוב לזכור ששתלים דנטליים נותנים גם מענה רפואי לבעיות רפואיות. שיניים חולות שצריך להחליף, בעיות חניכיים, שיניים חסרות – שתלים מודרניים שעשויים מחומרים איכותיים כמו סגסוגת זרקוניה, מאפשרים לחסרי שן לחזור לא רק למראה טבעי, אלא גם לתפקוד פה טבעי. עבור מי שסובל מבעיות אכילה וכאבים שנבעו מבעיות שיניים וחניכיים מדובר בבשורה אמיתית.
השתלת שיניים בתל אביב זה איילון, המרכז להשתלות שיניים.